Tuesday, February 20, 2007

back to skopje via zurich

Zurich is a beautiful, small city with a lake. Since there is no direct flight to Skopje from Tokyo, I have to spend one night somewhere in Europe and this time it was in Zurich. I enjoyed Shiatsu and Thai food there.

通常、東京からスコピエの直行便はないので、ヨーロッパのどこかで一泊しないとならないのですが、今回はチューリッヒでした。チューリッヒ、きれいな街でしたよ。こじんまりとしてて。湖もいい感じ。けっこう気に入りました。

1 comment:

Anonymous said...

チュリッヒは寒くないのかねー。やっぱり暖冬かな。雪もないし、湖も凍っていないかな。/暁