Monday, October 15, 2007

david sylvian

There was a concert of David Sylvian this weekend. This weekend was actually four-days weekend because of national holidays, but I stayed in Skopje. Very unusual, no? There was also Japanese film festival, it was quite an eventful weekend. Well, and then, in next weekend, there will be the Skopje Jazz Festival. How busy-

今週末はデイヴィッド・シルヴィアンのコンサートがありました(誰だっけ、みたいな。なつかしのJ-WAVEイメージ)。今週末は4連休で長い週末だったにも関わらず、めずらしくおとなしくスコピエにいました。日本映画際もあったし、なかなかイベントだくさんな週末でした。来週末はなんと! 毎年恒例のスコピエジャズフェスティバル。ああ、なんて忙しいんでしょ。

No comments: