Sunday, May 18, 2008

lake dojran

Went to the Lake Dojran this weekend since I had not been there yet, although I had not heard anything particular about this lake. Well, it is because maybe there is nothing noteworthy about this lake except the fact that it is only 10m deep and there is a traditional fishing by using cormorants. I am not so impressed.

この週末はドイラン湖に行ってきました。ま、行ったことがないから行ってみようかな、くらいで行ったんですけど、ま、確かにとくにお勧めの言葉とかいままで聞いたことなかっただけあって、大したことがないところでした。深さが10mしかないってことと、鵜を使った漁業スタイルがあるってことくらいかな、ふーんって感じなのは。

No comments: